Dana 14. studenog 2013. godine grupa od osam zrakoplova tipa Cessna 172, nakon odgođenog polijetanja zbog meteoroloških uvjeta, poletjela je s aerodroma Varaždin oko 09:00 sati na izvršenje radnog zadatak – bacanje mamaca za vakcinaciju lisica. Područje rada grupe zrakoplova bilo je iznad zapadne Slavonije. Područje koje je pokrivao zrakoplov YU-DPR bilo je područje Pakraca i Jablanca. Na polovici radnog vremena vođa grupe javlja da se radovi prekidaju i da se vračaju na aerodrom odlaska. Nedugo nakon toga prilikom vračanja na aerodrom odlaska, pilot zrakoplova YU-DOY dobiva od FIC Zagreb informaciju da se vrati nazad i pomogne u potrazi za zrakoplovom YU-DPR. Zrakoplov je s monitora HKZP-a nestao u 10:01:30.
Nad područjem zapadne Slavonije, na dan nesreće, tijekom jutra bilo je magle ili jače sumaglice, a iza 11 sati i niske naoblake.
Zrakoplov i dvije osobe (pilot i operater na stroju za izbacivanje mamaca) pronađeni su istoga dana oko 14:30 na koordinatama N45°22.302” i E17°15.234”.
U ovoj nesreći pilot je pretrpio teške tjelesne ozljede, dok je operater na stroju za izbacivanje mamaca pretrpio lakše tjelesne ozljede.
Temeljni uzrok nesreće je letenje zrakoplova u nepovoljnim meteorološkim uvjetima, odnosno letenje ispod propisanih minimuma za VFR uvjete leta sukladno Pravilniku o letenju zrakoplova i Operacijskom priručniku.
S obzirom na okolnosti koje su dovele do nesreće Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu u svrhu poboljšanja sigurnosti u zračnom prometu izdaje Operateru zrakoplova STS Avijaciji d.o.o. slijedeću preporuku:
S obzirom na okolnosti koje su dovele do nesreće Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu u svrhu poboljšanja sigurnosti u zračnom prometu izdaje Operateru zrakoplova STS Avijaciji d.o.o. slijedeću preporuku:
✓ AIN04_SR_01-2016
STS Avijacija d.o.o. trebala bi napraviti reviziju Operacijskog priručnika tj. dijela D koji se odnosi na 2.1.3 Periodička obuka i ugraditi dio obuke koji je sadržan i u 2.1.1. Konverzijski tečaj, a odnosi se na pripremu leta i donošenje odluka prilikom promjene vremenskih uvjeta, kako bi se povećala razina sigurnosti i smanjili rizici ponavljanja sličnih grešaka koji su doveli do navedene nesreće.