Dana 10. studenog 2014. u 14:30 sati, u kolodvoru Sisak, na spojnim kolosijeku koji povezuje industrijske kolosijeke 16t i 17t, kolodvor Sisak, Pristanište i skladište, tijekom vožnje manevarske lokomotive 2041-104 prema skretnici broj 36, došlo je do iskliznuća lokomotive s oba okretna postolja. Prethodno je predmetna lokomotiva odvukla u suprotnom smjeru tri tovarena vagona. Nesreća se dogodila na pruzi M502 u kilometru 375+280. Ista nije uzrokovala smetnje u redovnom prometu vlakova.
U ovoj nesreći nije bilo ozlijeđenih osoba niti je nastala veća materijalna šteta.
Izravni uzrok ove nesreće je vožnja manevarske lokomotive po spojnom kolosijeku, koji povezuje kolosijeke 16t i 17t, koji je zbog lošeg stanja kolosiječne građe trebao biti zatvoren za promet. Predmetni kolosijek je pod težinom lokomotive promijenio geometriju stoga je došlo do iskliznuća vozila (poglavlje 8.2.).
Čimbenici koji su pridonijeli ovoj nesreći: dugi period kišnog razdoblja zbog čega su se loši pragovi natopili čime im se dodatno smanjila nosivost (poglavlje 6.3).
Organizacijski čimbenici: Željeznički prijevoznik se nije pridržavao usmeno dogovorenih odredbi o organizaciji prometa na kolosijecima na području Pristaništa i skladišta, prema kojoj je dio kolosijeka trebao biti zatvoren za promet. Navedena organizacija nije bila upisana u Poslovni red kolodvora Sisak (poglavlje 8.2). Upravitelj infrastrukture nije adekvatnim znakovima obilježio kolosijeke koje je zatvorio za promet, također, nakon zatvaranja dijela kolosijeka nije provjeravao kako se obavlja manevriranje na predmetnom dijelu kolosijeka (poglavlje 7.4.2).
Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu u cilju poboljšanja sigurnosti željezničkog sustava izdaje Agenciji za sigurnost željezničkog prometa slijedeće sigurnosne preporuke:
✓ SP 4/15
Upravitelj infrastrukture trebao bi u dokumentaciju o obavljenom pregledu kolosijeka osim rezultata mjerenja (slika 6) upisivati i podatke o stanju gornjeg i donjeg ustroja kolosijeka (poglavlja 7.4.2 i 10).