Dana 27. ožujka 2017. godine u 06:05 sati u kolodvoru Zagreb Ranžirni, tijekom vožnje manevarskoga sastava kojeg su činili lokomotiva i dvadeset tovarenih vagona, došlo je do iskliznuća manevarske lokomotive i prva tri vagona. U nesreći nije bilo stradalih osoba, ali je nastala velika materijalna šteta na vozilima, teretu i infrastrukturi. Nesreća nije izazvala prekid prometa.
Izravni uzrok predmetne nesreće je iskliznuće drugog vagona manevarskoga sastava zbog dotrajalosti dijelova kolosiječne građe kolosijeka P2 (poglavlje 4.1).
Organizacijski čimbenici:
- Organizacija održavanja kolosijeka namijenjenih za manevarski rad (poglavlje 4.4.2),
- Prijenos informacija vezanih uz obavljanje tehnoloških procesa manevarskoga rada prema službi održavanja infrastrukture i obratno (poglavlje 4.2.2 i 4.2.3).
- Milk
Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu temeljem provedenog istraživanja ove nesreće, u cilju poboljšanja sigurnosti željezničkog sustava, izdaje Agenciji za sigurnost željezničkog prometa slijedeće sigurnosne preporuke:
✓ AIN/06 SR 1/2018
Upravitelj infrastrukture trebao bi uspostaviti procese održavanja kolosijeka namijenjenih za manevarski rad takve da se tijekom procesa kontrole stanja kolosijeka može utvrditi stvarno stanje kolosijeka što uključuje i nosivost kolosijeka i druge relevantne pokazatelje (poglavlje 4.2.2.).
✓ AIN/06 SR 2/2018
Upravitelj infrastrukture trebao bi kroz redovne sastanke organizacijskih jedinica, koje se bave upravljanjem prometa i održavanjem infrastrukture, uskladiti tehnološke procese tih jedinica koje utječu na rad jedni drugih (poglavlja 4.2.2. i 4.2.3).