Dana 11.09.2014. godine u 18:46 h tijekom vožnje brzog vlaka broj 523, koji je prometovao na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Split, između kolodvora Labin Dalmatinski i Kaštel Stari došlo je do iskliznuća lokomotive vlaka uslijed naleta na odron kamenja i zemlje.
Izravni uzrok ove nesreće je nalet vlaka na odron stijena i zemlje u km 301+294 (poglavlje 4.5)
Čimbenici koji su doprinijeli nesreći: Dugo razdoblje kišnog vremena s obilnim količinama oborina na području u kojem je došlo do odrona (poglavlje 3.4).
Temeljni ili organizacijski uzrok ove nesreće je slijedeći: Upravitelj infrastrukture je proveo sanaciju predmetnoga pokosa nakon prethodnog odrona, međutim, zbog nepostojanja razrađene metodologije vrednovanja pokosa iz koje bi proizlazio vremenski raspored i kvaliteta sanacije prije nego dođe do pojave odrona, sanacija predmetnog pokosa se pokazala nedostatnom (poglavlje 4.2 i 4.5).
Smanjenju posljedica nesreće je doprinijelo to što je brzina vožnje na pruzi M604 bila ograničena na 40 km/h, dok je normalna brzina vožnje 60 km/h (poglavlje 3.2.3).
Posljedica događaja je materijalna šteta nastala na lokomotivi te na gornjem i donjem ustroju pruge. Pruga je zbog nesreće bila zatvorena za promet vlakova. Zbog dizanja lokomotive, sanacije pruge te zatvora pruge nastali su dodatni troškovi (poglavlje 4.5).
U ovoj nesreći su lakše tjelesne ozlijede zadobili strojovođa i pomoćnik strojovođe dok od putnika nitko nije ozlijeđen (poglavlje 3.3.1).
Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu s ciljem poboljšanja sigurnosti željezničkog sustava izdaje Agenciji za sigurnost željezničkog prometa slijedeću sigurnosnu preporuku:
✓ SP 7/15
Upravitelj infrastrukture trebao bi izraditi sustav vrednovanja pokosa iz kojeg bi se utvrdio objektivan redoslijed sanacije pojedinih pokosa temeljem opasnosti koju predstavljaju za odvijanje željezničkog prometa (poglavlje 4.2, 4.3 i 4.6).