Dana 20. studenog 2018., bespilotna letjelica vraćala se s leta. U prilazu za stazu 22 Zračne luke Brač, u lijevom zaokretu za završni prilaz, letjelica je pala u blizini praga staze. Operaciju polijetanja i slijetanja obavljao je tzv. “external pilot” koji se nalazio na aerodromskim površinama i daljinskim upravljanjem vizualno navodio letjelicu.
Prilikom pada letjelica je uništena, dok ostale štete, kao niti ozlijeđenih, nije bilo.
Istragom je utvrđeno da je uzrok pada bio gubitak uzgona prilikom prilaza letjelice uslijed male brzine u zaokretu i udara vjetra sa stražnje strane letjelice.
Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu, temeljem provedenog istraživanja ovog incidenta, u cilju povećanja sigurnosti željezničkog sustava izdaje Agenciji za sigurnost željezničkog prometa sljedeće sigurnosne preporuke:
✓ AIN04-SR-15/2019
Brzina letjelice tijekom prilaza za slijetanje trebala bi uvijek biti dovoljno velika, tj. toliko veća od minimalne brzine da eventualni udari vjetra ne ugroze brzinu potrebnu za let zrakoplova.
✓ AIN04-SR-16/2019
Prilaz letjelice trebao bi se odvijati po putanji koja je uobičajena u zrakoplovstvu (downwind – base – final) i koja ujedno omogućuje optimalnu kontrolu i stabilizaciju letjelice u prilazu.