Dana 30. lipnja 2015. u 07:55 sati, u kolodvoru Split Predgrađe, na četvrtom kolosijeku tijekom vožnje manevarskog sastava sastavljenog od vozne lokomotive serije 2044-028 i vagona serije MDDlm došlo je do ozbiljne nesreće u kojoj je smrtno stradao manevarski radnik (poglavlje 3.1).
U ovoj nesreći je smrtno stradao radnik željezničkog prijevoznika tvrtke HŽ Putnički prijevoz (poglavlje 3.3.1).
Izravni uzrok ove nesreće je pad rukovatelja manevre s vagona serije MDDlm u pokretu ispred prednjeg okretnog postolja (poglavlje 5.3.).
Čimbenici koji su pridonijeli ovoj nesreći:
- manevarski radnik se tijekom manevriranja nalazio na vanjskoj strani horizontalnog luka (poglavlje 4.4),
- konstrukcija vagona serije MDDlm (poglavlje 4.8),
- manevarski rad nije obavljan od strane manevarskog odreda kako je to definirano u propisima (poglavlje 4.3.2).
Organizacijski čimbenici:
- okvirni nastavni program školovanja manevarskih radnika ne sadrži specifičnosti manevarskoga rada na vagonima serije MDDlm (poglavlje 4.7),
- željeznički prijevoznik nema razrađenu tehnologiju manevriranja u kojoj bi se propisale upute za način manevriranja pojedinih serija vagona (poglavlje 5.4.5).
Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu u cilju poboljšanja sigurnosti željezničkog sustava izdaje Agenciji za sigurnost željezničkog prometa slijedeću sigurnosnu preporuku:
✓ AIN 06 SR 11/2016
Pružatelji usluga manevriranja trebali bi razraditi proces manevriranja za pojedine serije vagona, te bi s istim trebali upoznati sve manevarske radnike (poglavlje 5.4.5.).