Dana 24. ožujka 2015. godine zrakoplov PA-44-180, reg. oznake 9A-DYP, poletio je u 08:42 s aerodroma Čepin. U zrakoplovu su se nalazili pilot učenik i instruktor. Nakon polijetanja napravljen je prelet sjevernog dijela grada Osijeka prema Baranji na visini leta 1500 ft. Potom se vraćaju u zonu iznad aerodroma Čepin na odobrenu visinu od 3000 ft. U 09:13 instruktor informira TWR Osijek da su završili sa zonom i da idu u prilaz na aerodrom Čepin, te da će raditi školske krugove na aerodromu Čepin. U 09:42 instruktor telefonom izvještava TWR Osijek o slijetanju bez izvučenog stajnog trapa.
U trećem školskom krugu prilikom pripreme za slijetanje (touch and go) instruktor je simulirao otkaz desnog motora. Učenik je po proceduri odradio sve potrebne radnje osim što nije provjerio izvučenost stajnog trapa. Prilikom prilaza zakrilca nisu bila izvučena i prilaz je odrađen s većom brzinom.
Zbog navedenoga, zvučni signal za neizvučene kotače nije se oglasio, dok se svjetlosni signal uključuje kada se ručica stajnog trapa postavi u poziciju za izvlačenje (tranzicijski period svijetli crveno, kada su noge izvučene i zaključane svijetli zeleno). Uz navedene barijere postoji i vizualna provjera izvučenosti stajnog trapa korištenjem ogledala koje se nalazi na gondoli lijevog motora.
Sukladno izjavama, pilot učenik je bio skoncentriran da zrakoplov održi u pravcu, tj. u ravnini s centralnom linijom uzletno sletne staze jer se prilikom smanjenja potiska na jednom motoru pojavljuje okretni moment u smjeru motora koji ima manji potisak, u ovom slučaju okretni moment je bio u desnu stranu. Kada je došlo do struganja trupa, učenik i instruktor postali su svjesni da je došlo do propusta u proceduri, te da nisu izvukli stajni trap.
Nakon što je dotaknuo pistu zrakoplov se zaustavio nakon 352 m na koordinatama N45°32’32.28” i E018°38’7.26”, tj. 350 m od ruba uzletno sletne staze praga 28. Nakon nezgode pilot učenik i instruktor prošli su bez tjelesnih ozljeda, dok je na zrakoplovu nastala materijalna šteta. Oštećen je donji dio trupa, spojevi zakrilca s krilom i krakovi propelera. Oštećenja na krakovima propelera ukazuju na to da su se isti okretali prilikom dodira s uzletno sletnom stazom.