U zrakoplovu su uz pilota bile još dvije osobe, strani državljani. Sve tri sobe u zrakoplovu prošle su bez tjelesnih ozljeda i samostalno su napustile zrakoplov.
Tehničkom analizom zrakoplova je utvrđen uzrok ove ozbiljne nezgode, otkaz lijeve kočnice uslijed ispadanja kućišta ventila i samog ventila za ozračivanje kočionog sustava što je dovelo do naglog gubitka hidro ulja u lijevom kočionom sustavu i prekida mogućnosti kočenja lijevim kotačem.
Zrakoplov se nakon izlijetanja s USS zaustavio na mjestu gdje nije mogao ometati odvijanje prometa na Zračnoj luci Mali Lošinj te nije bilo potrebe za njegovim uklanjanjem do dolaska istražitelja AZI i obavljanja očevida, a manevarske površine nisu pregledane odmah nakon događaja.

Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu izdaje sljedeću sigurnosnu preporuku operateru Zračne luke Mali Lošinj:
✓ AIN04_SR_ 11-2015
Kontrolirano uklanjanje zrakoplova s mjesta nesreće i kontrolni pregled operativnih površina aerodroma provoditi u skladu s Aerodromskim priručnikom 5, a prilikom uklanjanje zrakoplova s mjesta nesreće postupati u skladu s Uredbom 996/2010 Europskog Parlamenta i Vijeća o istragama i sprečavanju nesreća i nezgoda u civilnom zrakoplovstvu i stavljanju izvan snage Direktive 94/56/EZ, u članku 11. i 13.