AIN - Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu

Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu

AIN - Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu

Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu

AIN05-SR-19/2022

AIN05-SR-19/2022

Preporučuje se Lučkoj upravi Split, u sklopu izmjena i dopuna Pravilnika kojim se određuju posebne sigurnosne, zaštitne i druge mjere kod rukovanja opasnim tvarima u luci Split, člankom 35. propisati da brod tanker mora imati siguran privez koji će omogućiti i brzi isplov ako to bude potrebno, odnosno privez pramcem prema izlazu iz luke (desnim bokom uz terminal), osim u posebnim slučajevima kada to zahtijevaju tehnički uvjeti, a za što je potrebno zatražiti posebnu suglasnost Lučke kapetanije Split i Lučke uprave Split; dok se nalazi na vezu, tanker mora s morske strane imati u pripravnosti tegljeve za nuždu („fire wires“), odgovarajućeg promjera i duljine, koji moraju biti čvrsto privezani za bitve na pramcu i krmi broda te spušteni na jedan metar iznad površine mora, kako bi u slučaju nužde tegljači mogli prihvatiti tegalj i otegliti brod s INA tankerskog terminala Kaštelanskog bazena C splitske Sjeverne luke u Solinu.

Povezana istraga:

Skip to content