Kompaniji INA – Industrija nafte, d.d. preporučuje se da prvenstveno pristupi ugradnji sljedećih elemenata, koji su potrebni za sigurniji prihvat brodova određenih veličina/dimenzija na INA tankerski terminal Kaštelanskog bazena C splitske Sjeverne luke u Solinu (čija većina je predložena u maritimnoj studiji terminala izrađenoj 2020. godine):
-postavljanje dodatnih priveznih elemenata adekvatnih i transparentnih nosivosti na odgovarajućim lokacijama terminala, imajući u vidu postizanje čim povoljnijih horizontalnih i vertikalnih kutova djelovanja priveznih konopa
– opremanje budućih dodatnih priveznih elemenata i zamjena postojećih priveznih elemenata s daljinski upravljanim brzootpuštajućim kukama („quick release hooks“) te sustavom praćenja opterećenja priveznih elemenata („mooring load monitoring system“)
-ugradnja opreme za praćenje kretanja (brzine, udaljenosti, kuta prilaska terminalu) broda tijekom manevra priveza ili odveza, odnosno boravka na vezu („berthing aid system“).